بعد البحث تم التوصل الي شخصية الراقصه أم المتهم بقتل الطفله زينه
أماني كسبر " أو لؤلؤة " رقاصة في حواري بورسعيد "
وبعدها الي اسكندرية في كزينوا في ميامي ..
وبعدها كانت بتدور علي حد ينتج لها شريط
لحد ما اطلقت واتعرفت علي واحد خليجي أنتج لها اغنية لؤلؤة جت مع اسامة عبد الغني
يجي ابنها القذر الشاذ و يحاول يغتصب بنوته شهيدة بريئة هو وابن البواب ولما معرفوش رموها من فوق الدور 11 لتنزل جثة هامدة .
قامت الراقصه لؤلؤه بتوكيل محامي كبير واول حاجه عملها المحامي القذر طلع شهاده لابنها انه مجنون يعني هيخرج منها براءه وابن البواب لسه قاصر يعني هيروح الاحداث وبكده دم زينه هيروح هدر احنا بقي دورنا الضغط والتضامن مع اهل زينه عشان تبقي القضيه قضية راي عام




ليست هناك تعليقات: